Gyakori kérdések
IMOLA GARDEN VENDÉGHÁZ
ELÉRHETŐSÉG/MEGKÖZELÍTÉS
Hol található pontosan a Vendégház?
A pontos cím: 8230 Balatonfüred, Petőfi Sándor u. 12. Tihany felől érkezve a Vendégház előtt, záróvonal miatt nincs lehetőség balra kanyarodni, ezért szabályosan megfordulni csak a szálláshelynél tovább haladva, a következő lámpás kereszteződésnél tudnak.
Mikor elérhető a recepció?
Recepciónk 7.00 – 10.00, valamint 14-18 óra között tart nyitva, bejelentkezés és kijelentkezés ezekben az intervallumokban lehetséges. Ettől eltérően előzetes egyeztetés szükséges. Telefonos ügyelet minden nap 0-24 óráig elérhető.
Parkolásra van lehetőség a szállás területén?
Vendégeink a szálláshely zárt kültéri részén tudnak parkolni. A parkoló korlátozott számban tud személygépjárművet fogadni, ehhez kapcsolódóan foglalást előzetesen nem tudunk felvenni.
Bicikli tárolásra van lehetőség?
Igen, a Vendégház épület hátsó bejáratánál kerékpár tároló biztosított.
Korai érkezés esetén parkolásót lehet használni?
Igen, a parkoló foglaltságának függvényében a szoba elfoglalása előtt díjmentesen használható a parkoló
IDŐPONTOK
Van lehetőség korai érkezésre és késői távozásra?
A szobákat foglaltság függvényében, van lehetőség korai bejelentkezéssel vagy késői távozással is igénybe venni. Ennek felárával kapcsolatban legyen szíves, a recepción érdeklődjön.
Érkezés napján hány órától van lehetőség a szoba elfoglalására?
A szobák elfoglalására 14 órától 18 óráig van lehetőség. Amennyiben ettől eltérő időpontban szeretne érkezni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a recepcióval.
Elutazás napján hány óráig kell elhagyni a szobát?
A szobákat utazás napján, legkésőbb 10 óráig szükséges elhagyni. Amennyiben szeretne tovább maradni, foglaltság függvényében van rá lehetőség, felár ellenében.
SZOBÁK
Hogyan jutok fel a szobámba?
Szállásunk földszintje és első emelete is kizárólag lépcsőn közelíthető meg.
Van légkondicionáló a szobákban?
Igen, minden szobánk klímával felszerelt, amelyet a szoba bejárati ajtaja mellett, a falon lévő vezérlő egység segítségével tudnak kezelni vagy távirányítóval.
Van televízió a szobákban?
Nincs, a Vendégház egyik szobájában sem található televízió.
Van erkélyes szoba?
Szállásunk 1 db erkélyes szobával rendelkezik, mely a Villa épületben található.
A fürdőszobák zuhanyzóval vagy káddal felszereltek?
Minden szobánk fürdőszobájában zuhanyfülke található.
Van mozgáskorlátozottak részére kialakított szobájuk?
Sajnos nem rendelkezünk mozgáskorlátozottak számára kialakított szobával.
GYERMEK
Kell fizetnem a 3 év alatti gyermek után?
Nem, 3 éves kor alatt díjmentesen biztosított a szállás.
Kérhetek pótágyat/babaágyat a gyermekem részére?
Igen, azonban pótágy vagy babaágy igényét feltétlenül jelezze, már a foglaláskor előzetesen.
Van vízforralási lehetőség?
Igen, mindkét épületben található közös konyha, ahol vízforraló biztosított. Emellett mikrohullámú sütő is igénybe vehető.
Etetőszéket kérhetek a kisbabám részére?
Igen, ezzel kapcsolatban kérje kollégáink segítségét.
ÉTKEZÉS
Mit tartalmaz a kontinentális reggeli?
Személyenként egy szendvicset, egy pékárut tartalmaz, amelyet vendégenként külön tálalunk. Kávét vagy teát a kihelyezett asztali kávéfőző automata segítségével tudnak fogyasztani. Ezen felül gyümölcslevet és egyéb tejtermékeket a kihelyezett pulton, illetve hűtőpulton választhatnak.
Milyen időpontban lehet igénybe venni a reggelit?
Vendégeink 8.00 óra és 10.00 óra között tudják igénybe venni a vendégház étkezőjében.
Ha ellátás nélkül foglaltam, de meggondoltam magam, meddig igényelhetek kontinentális reggelit?
Ebben az esetben az érkezés előtt legkésőbb 3 nappal van lehetőség módosítani a foglaláson és kontinentális reggelit kérni.
FIZETÉS
SZÉP kártyát elfogadnak?
Igen, szállását fizetheti OTP, K&H vagy MKB SZÉP kártyával is.
Kell előleget fizetni?
Igen, a szállás teljes összegét az érkezés napját megelőző 15. napig szükséges fizetni, amelyet átutalással vagy SZÉP kártyával tudnak rendezni.
Az idegenforgalmi adót fizethetem előre?
Nem, az IFA-t kizárólag a helyszínen, itt tartózkodás alatt lehet rendezni a Vendégház recepcióján készpénzzel vagy bankkártyával. SZÉP kártyás fizetés ebben az esetben nem lehetséges.
Lemondtam a foglalásom, visszakapom a befizetett előleget?
Igen, lemondás esetén a lemondási feltételeknek megfelelően az befizetett összeg visszautalásra kerül.
EGYÉB
A dohányzás megengedett a szállás területén?
Dohányozni a szálláshely teljes területén tilos, kivéve az erre kijelölt helyen, melyet a Vendégház épület étkező része előtt talál „dohányzásra kijelölt hely” megjelöléssel.
Háziállat bevihető?
Vendégeink zavartalan pihenése érdekében szállodánk nem fogad kisállatokat.